AllDental Clinics, награденa за отлични постижения в обслужването на пациентите от WhatClinic.com
AllDental Clinics www.alldental.bg е удостоенa с WhatClinic Patient Service Award 2020, годишна награда, базирана на рейтинги за отлични услуги към пациентите от здравната търсачка WhatClinic.
WhatClinic анализира данни от 12 месеца от потребители на своя уебсайт, включително резултати от прегледи на пациенти, данни за обратна връзка и скорост на комуникация в клиниките, изброени в списъка. През 2020 г. над 5 милиона души посетиха директорията за медицинско търсене на WhatClinic, за да намерят и сравнят клиники, включително нашата.
AllDental Clinics беше само една от малкото клиники на уебсайта, които отговаряха на високите стандарти, необходими за класиране за наградата. За да получи наградата за обслужване на пациенти за 2020 г., клиниката трябва да има постоянно висок рейтинг ServiceScore ™, който измерва ангажимента на клиниката за грижа за пациентите в продължение на цяла година, както и да получава изключителни отзиви и отзиви от потенциални и съществуващи пациенти. Тази награда представлява дългосрочна отдаденост на целия ни екип и се фокусира върху създаването на положителни преживявания на пациентите през целия им лечебен път.
Димитър Димитров, управител на AllDental Clinics днес каза: “Радваме се, че сме признати за нашия ангажимент към обслужването на клиентите. Като практика това е нещо, върху което се фокусираме във всичко, което правим, и получаването на такива положителни отзиви от нашите пациенти е чудесно!”
Дейвид Роу, изпълнителен директор на WhatClinic, поздрави AllDental Clinics и каза: “Наградите за обслужване на пациенти вече се провеждат от 10 години. За 2020 г. взехме предвид десетки хиляди данни, включително оценки, базирани на комуникация между пациенти и клиники, бързина на клиниката, учтивост, услужливост, обслужване на клиенти по телефона, имейл, онлайн и лично, както и отзиви на пациенти , обратна връзка и други.
Оценките са полезни както за пациентите, така и за клиниките. Пациентите могат да видят кои клиники са оценени добре от други потребители, а клиниките могат да оценят собственото си представяне спрямо останалите на техния пазар и да бъдат мотивирани да подобрят своите услуги за пациенти, което в крайна сметка е добро за всички.”